یزدفردا: مدیر جمعیت هلال احمر شهرستان تفت با اشاره به امدادرسانی تیم‌های امدادی این جمعیت در سیل اخیر به شهروندان، گفت: تیمهای امدادی شهرستان در عملیات‌های مجزا نسبت به تخلیه مجموعاً ۴۵۰۰ متر مکعب آب گرفتگی ناشی از سیل در سطح شهر و مسیرهای منتهی به ییلاقات تفت اقدام کردند.

به گزارش یزدفردا: «سید قاسم گلشن»  گفت: خوشبختانه به رغم سه شبانه‌روز بارندگی و جاری شدن سیلاب در شهر تفت، با توجه به اقدامات پیشگیرانه‌ای که از قبل اتخاذ شده بود، شاهد خسارت حداقلی سیل بودیم که البته این مهم بدون همراهی مردم و بسیج دستگاه‌های مجری، امکان‌پذیر نبود.

وی افزود: در جریان سیل اخیر، جمعیت هلال احمر شهرستان تفت طی گزارش ستاد مدیریت بحران، در قالب عملیات‌های امدادی به کمک همشهریان شتافت.

گلشن عنوان کرد: ۱۰ تیم امدادی هلال احمر شهرستان در عملیات‌های مجزا اقدام به تخلیه مجموعاً ۴۵۰۰ متر مکعب آب گرفتگی ناشی از سیل در سطح شهر و مسیرهای منتهی به ییلاقات کردند.

این مسئول در پایان ضمن تشکر از فعالیت و تلاش ۱۸ ساعته امدادگران هلال احمر، گفت: جمعیت هلال احمر شهرستان تفت در ۲۴ ساعت شبانه‌روز از آماده خدمت رسانی به مردم و دریافت گزارشات از طریق تماس با ۱۱۲ است.

بنا بر اعلام هواشناسی استان یزد بارندگی‌های  اخیر در شهرستان تفت در طی ۲۷ سال گذشته بی سابقه بوده است.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا